Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето !

    Здравейте! Колата ми е Алфа 156 фейслифт 1.6 2004г. Имам колата от половин година , но от 2 седмици насам започна да ми прави следния проблем : завъртам ключа и стартера върти 1,2 пъти максимум и колата не иска да запали. Забелязах , че компютъра се рестартира понеже километража се занулява и по принцип климатроника не ми се включва след палене сега започна да се включва. Искам да добавя , че колата пали на бутане и след това започваше да си пали нормално на стартер, но след 3 4 паления отново същия проблем и от днес тотално спря да пали на стартер. Някакви напътствия ??

  • #2
    Акумулатора?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Акумулатора провери,колегата над мен вече ти е подсказал

      -----------
      Пай сеее ...
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #4
        Провери си алтернатора, зарежда ли, не ли....
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Благодаря ви за мненията, но не съм чак толкова бос технически. Акумолатора е почти нов и си зарежда нормално. Когато се случи това за първи път преди около 10на дни след успешно запалване на бутане колата си палеше на стартер след това без проблем. Къде мога да търся причината другаде?

          Comment


          • #6
            Щом стартерът върти 1,2 пъти максимум, и километражът се нулира, значи напрежението кляка.
            Премери го, колко и къде кляка. На изводите на самия акумулатор или другаде?

            Това, че акумулаторът е нов, не изключва да има проблем с него.

            Какво е напрежението на изводите му при работещ мотор и включени консуматори?

            Възможно е и стартерът да е частично дефектирал и поради това да товари прекомерно.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Ако имаш газово , рестартирай компа , като откачиш акумулатора за една вечер и после я покарай , няколко дена на бензин

              Comment


              • #8
                Или кофти връзка на масата, провери я.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:43.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                    Четох за напълно аналогичен случай (но не в АО, за съжаление на Алфиста-идеалист), когато бендиксът на стартера просто зацикля "в средата на нищото" (in the middle of nowhere). След ремонт или нов стартер всичко е ОК. Може да е и това.
                    Ако бендикса не зацепи ще чува как стартера върти.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:43.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                        Че той си чува как стартера върти, или поне така е написал.
                        Когато стартера върти на празен ход звука е съвсем различен. Когато масата не е добра въобще може да не завърти, масата на двигателя.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          Четох за напълно аналогичен случай (но не в АО, за съжаление на Алфиста-идеалист), когато бендиксът на стартера просто зацикля "в средата на нищото" (in the middle of nowhere). След ремонт или нов стартер всичко е ОК. Може да е и това.
                          Това може да стане само ако е счупена вътре вилката. Ама тогава ще се чува яко въртене на стартера на празен ход. Иначе ако зацикли буталото не докрай, стартерът няма да завърти

                          Comment


                          • #14
                            Колата вече не прави нито едно завъртане. Сега отивам да замервам

                            ---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

                            Напрежението пада на 3 когато почне да върти стартера нормално ли е това

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ikostov Покажи съобщение
                              Колата вече не прави нито едно завъртане. Сега отивам да замервам

                              ---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

                              Напрежението пада на 3 когато почне да върти стартера нормално ли е това
                              На клемите на акумулатора ли мериш?

                              Не е нормално. Свали акумулатора и го зареди или пробвай с друг.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X